När du bor hos oss på Wermlands Invest rekommenderar vi att du laddar ner ”Boendeappen Avy”.
I appen hittar du:
• Viktig information från oss.
• Serviceanmälan (felanmälan).
• Svar på många av dina frågor.
• Dina hyresavier. Du kan se dina hyresavier i appen, men du får dem också på samma sätt som du fått dem tidigare. Det går inte att betala hyran i appen.
• Samlad boendeinformation.
• Erbjudanden.
I vissa hus kan du också boka tvättstuga, öppna ytterdörren och se din vattenförbrukning i appen.
Så här laddar du ner appen:
Sök på ”Boendeappen Avy” i din appbutik eller skanna QR-koden med din mobil.
Pushnotiser
Slå gärna på pushnotiser i appen. Vi använder pushnotiser och ”Anslagstavlan” i appen som komplement till våra andra sätt att nå dig när vi har något viktigt att berätta.
Frågor och svar:
Hur loggar jag in i appen?
De personer som står på hyresavtalet kan ladda ner appen och logga in med Bank-ID.
Du kan också logga in med SMS-kod eller e-post. Om du vill logga in med SMS-kod eller e-post-kod är det viktigt att du loggar in med det telefonnummer eller e-postadress som finns registrerat hos oss, annars kommer ingen kod att skickas ut.
Hur får de som bor med mig tillgång till appen?
Du kan bjuda in de du bor med som gästanvändare under din profil.
Hur slår jag på pushnotiser?
-Tryck på ”Mer” i menyraden
-Tryck på ”Min profil”
-Tryck på ”Notisinställningar”
-Under ”Kommunikation” tryck på ”Ändra”
-Se till att pushnotiserna är påslagna.
-Klart!
Kommer jag missa viktig information om jag inte har appen?
Appen är ett komplement till de ”vanliga” sätten som vi använder oss av när vi vill nå ut med viktig information till dig, så du kommer inte missa viktig information. Men vi rekommenderar att du laddar ner appen för att snabbt få viktig information.
Kan jag betala mina hyresavier i appen?
I dagsläget kan du inte betala dina hyresavier i appen.
Om du har frågor om appen eller om den inte fungerar som den ska kan du höra av dig till oss på info@wermlandsinvest.se eller på telefon 054-21 25 80.